بانوان اندیشمند مینابی با پیشنهاد های خود در جهت توسعه این شهرستان تلاش کنند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بانوان اندیشمند مینابی با پیشنهاد های خود در جهت توسعه این شهرستان تلاش کنند
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 16 دی 1394

بانوان اندیشمند مینابی با پیشنهاد های خود در جهت توسعه این شهرستان تلاش کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : بانوان شهرستان میناب با پیشنهاد های اندیشمندانه خود به مجموعه اجرایی ، در جهت توسعه شتابان این شهرستان کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، علیرضا پاکدامن در نشست کمیته بانوان شهرستان میناب در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد : ما درشهرستان میناب برنامه های مختلف برای این دهه داریم و برنامه بانوان نیز جز این برنامه ها خواهد بود.

وی ادامه داد : نگاه به سال های گذشته و اجرای برنامه هایی که در سال های گذشته برگزار شده است خوب است ولی ما نیز باید در خصوص نو آوری و برنامه های جدید گام برداریم .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین خواستار شد : با برگزاری مسابقات نو آوری در بخش صنایع دستی این شهرستان ، یک گام به جلو برای معرفی صنایع دستی به دنیا برداریم .

وی تاکید کرد : با بررسی نقاط قوت و ضعف در برنامه های اجرایی سال گذشته در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های دهه فجر در دومین شهرستان استان هرمزگان اقدام کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه برنامه های بانوان در دهه مبارک فجر باید اجتماع محور باشد تصریح کرد : تصمیمات اعضای کار گروه بانوان شهرستان تاریخی میناب باید قابلیت اجرا برای تمام اقشار جامعه داشته باشد و مردم از اجرای آن برنامه ها لذت ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح پارک بانوان در دهه فجر امسال ابراز امیدواری کرد : در تلاش هستیم که ان شا الله این پروژه در دهه فجر و با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری برسد.

پاکدامن در ادامه سخنان خود در جمع بانوان شهرستان بندری میناب گفت : بانوان اندیشمند مینابی با دیدار با مادران و همسران شهدای انقلاب و جمع آوری خاطرات شهدا در جهت معرفی هرچه بیشتر شهدا به نسل آینده تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ در ایران اسلامی تاکید کرد : با برنامه ریزی های منسجم در دهه مبارک فجر و دیگر فصول سال ویژه بانوان در جهت افزایش مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات گام برداریم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود خطاب به بانوان شهرستان میناب گفت : با برنامه ریزی مدون در جهت آموزش درست استفاده کردن از موبایل و دیگر امکانات اجتماعی در خانواده ها و به ویژه دختران جوان حرکت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.